Departament de Comunicació i Màrqueting

Hola!! Som el Departament d’Organització i Comunicació d’UJI MotorSport.

El nostre treball és aportar una mica de cadascuna perquè funcione la coordinació de l’equip. Per això, aquest Departament no sols està constituït per estudiants de periodisme, sinó que també ho formem alumnes de traducció, disseny i desenvolupament de videojocs i comunicació audiovisual. Tots estudiants de la Universitat Jaume I.

Entre les nostres tasques estan la de cerca de patrocinadors, connectar i ajudar en la coordinació dels diferents departaments, publicar tot el que fem en les nostres xarxes socials (Instagram: @ujiformulastudent; Facebook: UJI Motorsport/ @ujimotorsportfs), controlar la gestió econòmica i promocionar l’equip.

Intentem portar l’organització d’una manera àgil i personal. Per això, establim una reunió setmanal en la qual exposem els nombrosos punts que hem d’organitzar, com per exemple quins i quan publicar en les xarxes o buscar quines són les fires i esdeveniments als quals podem acudir.

Cada vegada som més, i sempre amb moltes ganes que l’equip prospere i que el treball de cada departament es valore més enllà de la universitat.

Amb això últim donem per finalitzat el nostre departament de comunicació i màrqueting i us deixem amb el nostre vídeo: